• Preliminär statrtlista Pay & Jump 28/4

Första start kl.10.00 banbygge kl. 9.00. Välkomna!
  • Hoppträning på utebanan med terränginspirerande hinder 9/5

Hoppträning med terränginspirerade hinder och övningar för Sanna Lindahl, C-tränare i fälttävlan.
  • Äntligen är anmälan till årets ridläger öppnad!

Vi har läger för alla, från minsta knatten till vuxna. Här nedan ser ni vad som finns att välja på.
  • Hoppträning 7/4

8.45 Frambygge (Grupp 1/2, ta gärna med en medhjälpare som kan hjälpa att bygga fram.)9.00 Grupp 1Vera - RomeoLi - SveaFrida - FlydonSigne - Gillis10.15 Grupp 2Lovisa - CillaMolly - EgenKajsa - MindraAlice - EgenIsabelle - Elzy11.30 Grupp 3Inez - ElzyEbba - FlydonJolene - CillaFrida - MulleHilma - Svea12.30 Bortbygge (Grupp 2/3, ta gärna med en medhjälpare som kan hjälpa att bygga bort.)
  • Deltagarlistor stallhäng 3 april

Vad roligt att så många anmält till stallhänget, det tråkiga är att alla tyvärr inte fått plats. Nedan ser ni vilka som kommit med den här gången. Samling i ridskolans cafeteria 12.00.Välkomna!

Publicerad: 2022-02-23

Senast uppdaterad: 2022-10-25