MinRidskola.se

Nu tar vi ett steg in i framtiden genom att starta upp ett nytt administrativt ridskolesystem, Xenophon CE/Minridskola, med nya funktioner som ni kan ha nytta av som ryttare och medlemmar.

Inloggning på www.minridskola.se
I det nya systemet kan du som ryttare/medlem logga in på:

https://minridskola.se?Licnr=7428-4653-0921 Länk till annan webbplats, öppnas i nytt fönster.

För att komma in första gången anger du ryttarens/ditt personnummer som ID samt de 4 sista siffrorna i personnumret som lösenord.
Därefter behöver du ange ett personligt lösenord innan du kan komma vidare.

Du kommer också att se de villkorsdokument som gäller för Fagersta Ryttarklubb och de behöver godkännas innan du kommer vidare.
Är ni flera som rider i en familj behöver ni göra detta för vart och ett av kunderna/medlemmarna.
I "Min Ridskola" kan du:
- Ändra dina kontaktuppgifter
- Ändra e-postadresser för information och epost-fakturor vid behov. Till e-postadressen för fakturor kommer vi skicka ut ett verifieringsmail som du behöver kvittera.
- Göra avbokningar på dina lektioner
- Se dina fakturor, betalda och obetalda.
- Se vilken häst du är förbokad på och eventuella meddelanden från instruktören.
- Anmäla dig till aktiviteter som vi lägger ut för bokning på internet framöver.

Nya funktioner kommer att successivt införas i Xenophon och www.minridskola.se för Fagersta Ryttarklubb.

Logga in och kontrollera dina uppgifter, och Tack på förhand!

Publicerad: 2024-02-01

Senast uppdaterad: 2024-02-01

Senast ändrad av: Jimmy (Efternamn saknas)